mandag 29. februar 2016

LONDON

Hei!

Dette har vært en fantastisk helg!
På torsdag dro jeg til London for å være der fra torsdag til søndag. Det kom nemlig en fantastisk gjeng fra Vågå å besøkte meg. Det var veldig koselig å se noen kjente fjes fra hjemme igjen. Etter hele 7 uker her med helt nye folk så var det greit å kunne prate å finne på noe med bestevenner igjen. Tiden her har gått veldig fort, men begynner å kjenne litt på hjemmelengselen nå. Vel, ikke direkte hjemmelengsel, men blir litt rart og ikke ha alle venner og familie rundt seg hele tiden. Så det gjorde veldig godt med en vennehelg!

Jeg tok toget til London, noe som gikk veldig greit. Deretter tok jeg undergrunnsbanen til Camden der vi skulle bo. Etter en liten time kom de andre også, for så å kunne finne frem der vi skulle bo. Vi bodde i en leilighet like ved Camden Town så det var ikke vanskelig å hverken komme seg fra eller til dit vi ville. På kvelden gikk vi ut for å spise på en mexicansk resturant. Der fikk vi både noe godt å spise å drikke :)



På fredagen dro får å se London eye, Big Ben og shoppe i Oxford Street.
Dagen gikk for det meste til å gå fram å tilbake, men det var virkelig vært det!
Men etter en lang dag med gåing dro vi alle sammen hjem til leiligheten nokså utmattet. Så vi bestemte oss for å bestille pizza å være hjemme og slappe av resten av kvelden.

På lørdag som ble siste skikkelige dagen sammen så sto vi opp og spiste frokost før vi dro ut får å se oss litt rundt på Camden Market. Det var veldig mange folk ute så det var ikke bare bare å komme seg fra a til å, men det gikk, å skulle dere noen gang få mulighet til å dra dit så anbefaler jeg det, for det var så mye forskjellig at jeg regner med at alle finner noe som faller i smak. Etter å ha sett det meste vi ville se der spiste vi en god lunsj før vi dro en liten tur til Oxford Street igjen. Deretter dro vi hjem for å slappe av litt igjen før vi dro ut å spiste middag, som da ble Thai mat, noe som falt godt i smak!
Etter det dro vi hjem for så å prate litt da de måtte dra til flyplassen når klokka var 5 om morgningen etter.

Om morgningen etter ble avskjeden litt så som så da alle var nokså trøtte, men jeg er bare veldg glad for at dere kom å besøkte meg!
Jeg gikk å la meg for å sove noen timer til etter de hadde dratt før jeg måtte ferdigstille leiligheten for så å dra tilbake til Bournemouth.

Dagen i dag har jeg brukt til å slappe av før det bærer tilbake på jobb i morgen. Det er rart å tenke på at jeg allerede har halvvert tiden min her, før jeg vet orde av det så er jeg på vei hjem...

Alt i alt så har denne helgen og turen vært super, ingenting kunne gjort den bedre.
Tusen takk! :)



Å med det sier jeg hade for denne gang :)

- Tina







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar